marți, 23 ianuarie 2018

Manastirea Bolintin

 Urmatoarea iesire a fost una foarte usoara, mai putin bicicleta, mai mult stat in padure la aer curat si vizitat manastiri.
Plimbarea a fost in apropiere de Bucuresti, la Manastirea Bolintin.
Manastierea se afla in vecinataea unei paduri pe care ne propusesem sa o exploram.
Gps-ul ne-a scos prin Mihailesti pe un drum judetean foarte putin circulat, prin sate cochete. Insa, in apropiere de Bolintin-Vale am avut neplacuta surpriza sa intram pe un drum distrus/in reconstructie, pret de cativa kilometrii buni. Dupa Bolintin drumul s-a mai ameliorat, dar ultimii 3-4 kilometri au fost pe un drum de pamant peste camp. Aceasta portiune nu o recomand dupa ploi, sau celor cu masini joase.
Manastirea este asezata intr-u loc fain, la marginea padurii.



Dupa o scurta vizita ne-am reintors la biciclete. Ne-am plimbat prin padurea pustie, am mancat fucte din pomii aflati pe marginea drumului, ne-am aerisit, ne-au papat tantarii la fiecare oprire si ne-am intors la masina sub amenintarea ploii. Care a si venit,exact cand schimbam cauciucul de la roata din spate, cel care mi-a dat batai de cap (pene) la ultimele 3 iesiri. Pana la urma, ne-am plimbat pe drumul care strabate padurea in lung, explorarea cararilor si drumurilor laterale fiind lasata pentru o ocazie cand va fi mai uscat.



Odata cu oprirea ploii am terminat de schimbat cauciucul, am montat bicicletele si am plecat catre casa.

De aceasta data am ales drumul care ne scotea din Bolintin catre autostrada, drum care s-a prezentat in conditii mult mai bune decat cel pe care am venit. Aceasta este si recomandarea pentru cei care vor sa ajunga la manastire sau sa ia o gura de aer curat in mijlocul padurii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu