duminică, 14 mai 2017

Am trecut si la cursiera

      Da, am facut-o si pe asta. 
      De voie, de nevoie mi-am cumparat o cursiera. si, cum muntele nu prea a fost accesibil in prima parte a primaverii, dar nici eu nu am avut ocazia sa pot pleca, am profitat de putinul timp avut la dispozitie si am avut doua iesiri scurte in jurul Bucurestiului.
      Prima dintre ele a fost mai mult o traversare a Bucurestiului, avand ca destinatie finala Mogosoaia.
     Sa spunem ca a fost prima "intalnire" adevarata cu o cursiera. Nu e mare lucru de povestit. Traficul a fost infernal in prima parte, dar nu m-a descurajat. 
A fost o schimbare radicala. Era prima data cand mergeam pe o bicicleta fara suspensii. Destul de dureros, dar plimbarea a facut sa treacacmai usor socul.Am vizitat Palatul, am baut o bere si la intoarcere am trecut prin padure.

      A fost o prima iesire de dezmortire.
      A doua iesire a fost in zona Parcului Comana. Nu am putut sa iesim de pe asfalr din doua motive: eu eram, din nou, pe cursiera, dar si potecile prin padure erau pline de noroi. Totusi a fost o plimbare de relaxare, alaturi de doi prieteni dragi.



      Drumuri pustii, aer curat, liniste, verdele crud al naturii care renaste, campuri galbene de rapita, frumos.
     Urmatoarea iesire despre care voi povesti a fost, in sfarsit, la munte.
     Sa auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu