sâmbătă, 21 iulie 2012

Salutare!

M-am hotărât să fac acest blog pentru a fi un ajutor pentru cei care vor sa plece la plimbare, dar care nu știu ce să aleagă sau nu știu la ce să se aștepte. În principiu o să vă povestesc pe unde am fost, ce minunății am văzut și ce probleme au fost. 
De ce "Prin România și nu numai"? În  primăvară, după cum știți unii dintre voi, am fost într-o plimbare prin Europa. Pentru o călătorie cat mai lipsită de griji, am început planificarea încă din iarnă. Din păcate, foarte multe informații au fost foarte greu de găsit (preţuri combustibili, cazări bune, locuri de popas pe drum, locaţii de vizitat, parcări prin oraşe, reguli de circulație, mâncăruri tradiționale etc). Dar în prim plan, vor rămâne totuși plimbările prin țară, și asta pentru că sunt multe locuri frumoase și de foarte multe ori necunoscute.
O să împărtăşesc tuturor locurile frumoase pe care le-am întâlnit (și sunt o mulţime, foarte multe în afara zonelor turistice clasice). Bineinţeles, fotografiile nu vor lipsi, ele sunt cele mai sugestive.
De ce încă un blog pe teme turistice? Dacă cineva încearcă să găsească informaţii despre o anumită locaţie, în 95% din cazuri găseşte informaţiile clasice: "este localizat la altitudinea de..., se ajunge pe drumul ..." și alte lucruri de acest gen. Dar nimeni, sau aproape nimeni, nu spune "drumul e bun sau rău, ieşiţi de pe drumul principal și după 1 km găsiţi ceva superb etc", ci doar poveștile clasice, care, de multe ori, sunt total inexpresive sau inutile.
Așa că, în zilele, săptămânile și lunile care vor veni, voi povesti pe unde am fost și bineinţeles pe unde mă voi plimba.
Aşadar, cei care vreţi să vă ajutaţi prietenii să aibă un concediu plăcut, dați mai departe pe Facebook, Twiter sau unde vă place, poate că cineva o să vă mulțumească.
Dacă unii dintre voi ați fost în aceleași locuri și aveți o alta părere, sunteți bineveniți să adăugați comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu